- at udføre kvalitetsbetonede arbejder på alle virksomhedens forretningsområder.
- at kundeaftaler skal være klare, entydige og overholdes.
- at udføre alle arbejder på et højt fagligt niveau og sikkerhedsmæssigt forsvarligt i henhold til gældende myndighedsforskifter.
Det er virksomhedens kvalitetsmål:
- at der årligt højest modtages max 90 reklamationer pr. år fordelt på ca. 30 montører og max omkostninger på 0,25% af samlet omsætning.
- at alle reklamationssager er under behandling inden for 5 arbejdsdage fra modtagelse af reklamationen.
- at der på årsbasis ikke er mere end 1% udfyldte arbejdssedler, servicerapporter eller anden dokumentation med fejl.
- at dokumenterede efterprøvninger (kontrol med udført arbejde) gennemføres som planlagt.
- at der på gasområdet ikke modtages reklamationer fra gasleverandører eller kunder, der kan karakteriseres som sikkerhedsmæssigt betydelige fejl (kategori 3 og 4 i gasselskabernes registreringssystem).
Virksomheden vil benytte følgende midler for at leve op til kvalitetsmålsætningen:
- etablering, anvendelse og vedligeholdelse af kvalitetsledelsessystemet.
- ansættelse af medarbejdere med de nødvendige uddannelsesmæssige kvalifikationer, samt løbende efteruddannelse af disse.
- registrering af kvalitetsmål for service og regelmæssig vurdering heraf.
- en løbende intern dialog mellem alle medarbejdere vedrørende problemer i forbindelse med service.
- en løbende dialog med leverandører/producenter/selskaber om sikkerhedsmæssige forhold.
- en effektiv planlægning af alle servicearbejder.
- en behandling og evaluering af alle reklamationer.
- en registrering og evaluering af alle udførte arbejder.
Som kontrolinstans (auditør) er valgt:
- Q-kontrol
- Tekniq Kvalitet
Firmaets direktør/ejer skal sikre sig at:
- kvalitetsledelsessystemet bliver godkendt af en godkendt auditør og at systemet bliver efterprøvet af den valgte kontrolinstans med intervaller, der ikke overstiger 2 år
- den faglig anvarlige er til rådighed ved efterprøvning fra kontrolinstansen og sikrer at alle udmeldinger fra kontrolinstansen følges, herunder at nødvendige korrigerende handlinger iværksættes
- dokumentation fra kontrolinstansen modtages samt at kommentarer/bemærkninger arkiveres
8. februar
Kathøj søger anlægsstruktører, anlægsstruktørlærlinge, rørlæggere og anlægsgartnere. Du skal være frisk på at nyde dagen ude…
Læs mere88 19
31. marts
Igen i år var vi med til Mini Skills. Der var godt besøgt på Kathøj's stand, og både drenge og piger deltog i vores "prøver" …
Læs mere7 59
13. marts
Kathøj søger kloaksvende og anlægsgartnere/brolæggere. Vi udfører kloak-, belægnings- og støbearbejde, fortrinsvis i Nordsjæ…
Læs mere47 16